چیلر چیست و چه کاربردی دارد؟

چیلر چیست و چه کاربردی دارد؟

درباره سایت
به وب سایت من خوش امدید

چیلر چیست و چه کاربردی دارد؟
بازدید : 121

احتمالا تا به حال بارها و بارها نام چیلر را شنیده اید. ممکن است برخی از شما درباره چیلر و نحوه ی عملکرد آن اطلاعاتی داشته باشید. اما در میان شما افرادی هم هستند که تنها با نام آن آشنا بوده و اطلاعاتی درباره نحوه ی عملکرد آن ندارند. در این مقاله ما درباره چیلر، انواع چیلر، کاربرد چیلر و ... به شما توضیح خواهیم داد. پس اگر دوست دارید اطلاعات خود را در این زمینه افزایش دهید، انتهای مقاله، همراه ما باشید.

چیلر چیست؟

چیلر (Chiller) یا سردکن یک نوع دستگاه سرمایشی است که گرما و حرارت را از مایع می گیرد و توسط کندانسورها (condenser) و برج های خنک‌ کننده (cooling tower)، گرما را از چرخه خارج می کند. سپس به کمک همان مایع خنک، دمای محیط را به دلخواه شما خنک می کند.

اگر بخواهیم ساده تر چیلر را به شما معرفی کنیم، باید بگوییم دستگاهی است که آب ورودی با دمای معمولی را دریافت می کند و طی عملیاتی دمای آب را پایین آورده و آب خنک را به دستگاه و محیط پخش می کند. امروزه یکی معروف ترین و مهم ترین تجهیزات تهویه کننده و خنک کننده هوا، چیلرها هستند. بگونه ای که از این تجهیزات در محیط های مختلف مانند: ساختمان های مسکونی، صنعتی، تجاری و کارگاهی استفاده می شود. این محصول شامل اتواع چیلر، مانند مینی چیلر 10 تن، چیلر 20 تن و چیلر 40 تن است.



نویسنده :
تاریخ : یک شنبه 20 شهريور 1401 ساعت : 1:29
مطالب مرتبط
    نظرات
    برای دیدن نظرات بیشتر روی شماره صفحات در زیر کلیک کنید
    نام
    آدرس ایمیل
    وب سایت/بلاگ
    :) :( ;) :D
    ;)) :X :? :P
    :* =(( :O };-
    :B /:) =DD :S
    -) :-(( :-| :-))
    نظر خصوصی

     کد را وارد نمایید:

    آپلود عکس دلخواه:







     کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید